AutoZone Autós-motoros iskola
AutoZone Autós-motoros iskola, Budapest, XVIII. kerület, Városház utca 1-3. Rózsa Művelődési Ház Autósiskola Ügyfélszolgálat: 06 20 332 6241

Keresés a honlapon



Belépés
Azonosító:

Jelszó:

Elfelejtett jelszó
Regisztráció


AutoZone Autósiskola Budapest XVIII - XIX. (18-19)


Új KRESZ tanfolyam indul június 19-én 16 órakor.

Cím: 1181 Budapest, Városház utca 1.
Rózsa Művelődési Ház

Akciós tanfolyamdíj személyautóra: 151 100 Ft. helyett


KRESZ tanfolyam + 29 óra vezetés :
1x38 000 Ft. + 3 x 31 000 Ft. = 131 000 Ft,

Az ügyfélfogadás a Rózsa Művelődési Házban van hétfőn és szerdán 10-14-ig. Kérjük, hogy mielőtt személyesen felkeresne bennünket - a rendezvények és vizsgák miatt - telefonon érdeklődjön! 06 20 332 6241

Akinek 8-16-ig megfelelő az időpont a vezetésre, annak nem kell hónapokat várnia a gyakorlati oktatóra. Napokon belül megkezdheti a vezetést.



autozone

Nálunk a KRESZ tanfolyam elvégezhető az interneten keresztül is. Otthon, kényelmesen, saját időbeosztása szerint. Nem bonyolult és megfelelő elméleti tudást ad. www.edukresz.hu

Jótanácsok és válaszok gyakori kérdésekre:

Szeretnénk egy rövid, átfogó tájékoztatást adni iskolánk működéséről, a nálunk alkalmazott árképzésről és az elvárható bánásmódról.

Higgyék el, hogy az oldal elolvasása megéri az időt. Nagyon sok hasznos információt szerezhet a türelmes érdeklődő akár fiatalról legyen szó, aki jogosítványt akar szerezni, akár szülőről legyen szó, aki félti gyermekét és igyekszik a legjobb szolgáltatót kiválasztani.

A „legnagyobb autósiskolák” honlapján sok jól hangzó mondat olvasható. Ez a szolgáltatás "csomagolása" és ezzel találkozik a jelentkező először. Én iskolavezetőként 26 éves tapasztalattal olvasom ezeket a meggyőző ígéreteket és elképesztő ajánlatokat, de tudom, hogy a valóságban mi vár a tanulóra.
Sem az oktatásban, sem a szolgáltatásban nincsenek csodák. Nagyon sok összetevőn múlik az, hogy ki, mikor és mennyiért szerzi meg a jogosítványát (vezetői engedélyét).
Aki szorgalmas, jó képességű és együtt tud működni az oktatójával a közös cél elérése érdekében, annak tényleg rövid idő alatt és kevés költséggel meglesz a jogosítványa és nem mellékesen a vezetési tudása.

Sajnos még mindig le lehet úgy vizsgázni, hogy nincs mögötte vezetési tudás. Ezt a módszert Magyarországon mindenki ismeri. Ez a "lehetőség" is egyik oka annak, hogy a balesetek 67%-át a fiatal kezdő vezetők okozzák és szenvedik el. Nagyon sok embernek mégis megéri ezt választani. Lelkük rajta.

Önnek kell eldöntenie, hogy kinek hisz és az autósiskolák közül melyiket választja. Ehhez a döntéshez nyújtunk most segítséget mi is. Nem annyira a reklám eszközeivel, mint inkább az őszinteséggel. Lehet, hogy így kevesebb tanulónk lesz, de ők elégedettek lesznek a szolgáltatással és a megszerzett tudás birtokában biztonságosabban fognak közlekedni az utakon.

Az AutoZone Autósiskola árkalkulációja:

Tudjuk, hogy a mai gazdasági helyzetben a jogosítvány megszerzése a legtöbb embernek, családnak komoly kiadást jelent. Sokan viszont nincsenek tisztában azzal, hogy a közúti közlekedés milyen veszélyes, nem érzik az ár/érték arányt a befektetett összeg és a kapott tudás között.
Tapasztalatunk szerint a jelentkezők nagy része „csak” jogosítványt szeretne és ez után egyedül vagy a szülővel akar megtanulni vezetni részben érthető anyagi okok miatt.

A kereskedelemben is megfigyelhető, hogy a piacvezető áruházak, áruházláncok nem a legmagasabb minőségű árut kínálják, de az emberek többsége csak ezt tudja megfizetni. Enni, ruházkodni viszont minden nap kell, jogosítványt szerezni pedig csak egyszer. Javasoljuk, hogy ezzel a befektetéssel ne a lelkiismeretlen, nyereségcentrikus autósiskolák iskolavezetőit gazdagítsák!

Hogy miért nem lelkiismeretlen és nyereségcentrikus iskolákat és oktatókat említettünk?

Azért mert az oktatók többsége lelkiismeretes, szeretne megélni a munkájából, de a fent említett iskolavezetők uralják a piacot és az oktatók ki vannak nekik szolgáltatva ugyan úgy, mint a nagy áruházláncok dolgozói, akik szintén nincsenek tisztességesen megfizetve. Ha egy oktatónak választania kell, hogy a becsületét tartsa meg vagy a gyerekének adjon enni, biztos, hogy kivétel nélkül ők is a gyermeküket válasszák és kényszerből belemennek olyan cselekedetekbe, amelyek akár börtönnel is járhatnak. Itt a vizsgabiztosok lefizetésére utalunk, ami bűncselekmény. A legtöbb ember ezt nem tudja vagy nem veszi komolyan. Kötelező, össznépi játéknak tartja és a jogosítvány megszerzésének egyedüli és legolcsóbb módjának. Ez komoly tévhit, de a vezető autósiskolák komoly rendszert építettek ki ennek megvalósítására és futószalagon vizsgáztatják le a gyakran vezetni nem tudó fiatalokat.

Ön dönt! Megtanul alapszinten biztonságosan vezetni VAGY lefizeti a vizsgabiztost és bízik a további szerencséjében!


A pótóráról

A pótóra nem büntetés! A szükséges pótórákat nem tanácsos úgy felfogni, hogy akinek pótórára van szüksége, az ügyetlen, béna, tehetségtelen. A pótórának számos oka lehet. Nagyon sokan kudarcként élik meg, ha pótórát kell venniük, valahol még kötelezik is őket erre. Annyit kell csak tudomásul venni, hogy az emberek képességei eltérőek és ez így van jól. Minden ember valamiben jó, ha szerencsés, akkor ez lehet, hogy épp az autóvezetés. Tapasztalatunk szerint 40 óránál kevesebb gyakorlással szinte esélytelen levizsgázni és a törvényileg előírt 580 km-t sem lehet levezetni.

Mi oktatók úgy gondoljuk, hogy mindenkit (kevesebb, mint 1%-os kivétellel) meg lehet tanítani autót vezetni. A szaktudásunk, türelmünk, tapasztalatunk megvan ehhez. Csak hagyjanak minket dolgozni és természetesen fizessenek olyan díjat a munkánkért, hogy meg tudjunk élni. Nagyon gazdagok nem leszünk, kivéve a fent említett iskolák vezetőit.

Az oktató is ember és ha érzi a megbecsülést és a tiszteletet, akkor ezt viszonozza. Ez a fajta gondolkodás az Etikai Kódexünkben is tükröződik.

Az oktatók munkáját nem lehet diszkont áron értékesíteni, mint a nagy mennyiségű árucikkeket. Az ilyen fajta árképzés nem a minőséget szolgálja és az oktatók munkájának kizsákmányolását eredményezi, ami ellen ők próbálnak a fent említett eszközökkel védekezni. Egy tábla csokoládénak mindegy, hogy csak őt veszi meg egy vásárló 250 Forintért vagy egy áruházlánc egy millió társával együtt 150 Forintért és utána adja tovább 220 Forintért a vevőknek. A nagy autósiskoláknál az oktatók az olcsó óradíjak töredékét kapják meg bruttóban a munkájukért, nagyjából 1400-1700 Forintot. Ez oly annyira bruttó, hogy ebből kell fizetni az üzemanyagot, a gépkocsi javítását, fenntartását, adókat, biztosításokat és a megélhetésüket, a családjuk megélhetését is.

Városban, oktatással egy órára 20 km-t számolva az üzemanyagköltség kb. 800 Ft. Egy taxis ezt a távolságot gyorsabban, kényelmesebben és gazdaságosabban levezeti és 6050 Forintot kap érte. Tényleg úgy gondolják, hogy az oktatók túl vannak fizetve?

A mi mottónk az, hogy: „Elfogadható díjazásért tisztességes oktatást biztosítunk!”

A „legnagyobb autósiskola” honlapján ez olvasható:
„A kis létszámú iskoláknál magasabb árat kellene kalkulálni ahhoz, hogy működésük rentábilis legyen.”
Ez egyáltalán nem igaz. Misem vagyunk ostobák és igyekszünk a költségeinket minimalizálni, de nem az oktatók vagy a tanulók rovására.

A „legnagyobb autósiskola” Honlapján az oktatók túlnyomó többségét megalázó és hamis állítás szerepel:

„Annak ellenére, hogy a nyáron közel 200 gyakorlati oktató igyekezett kiszolgálni a tanulók igényeit, mutatkozott némi torlódás, vagyis néha a sikeres KRESZ vizsga után nem tudtunk rögtön tanulókocsit biztosítani.
A problémát további oktatók felvételével tudtuk volna orvosolni, de nem akartuk felhigítani a jól dolgozó oktatói közösséget.”

Ezt a Budapesten dolgozó többi 1300 oktató nevében is visszautasítjuk. Én. Gyöngyösi Zoltán iskolavezető és kollégáim is több, mint 20 éves tapasztalattal rendelkezünk, én magam vizsgabiztosi képesítést is szereztem és egyáltalán nem érzem úgy, hogy a munkámmal, ha felvennének felhigítanám a „legnagyobb autósiskola” oktatói gárdáját. Az az igazi magyarázat, hogy nyáron az oktatók is szeretnének egy-két hetet pihenni, ugyan így a vizsgabiztosok is. A hirtelen nyakunkba zúduló tanulólétszámot sehol nem tudják kezelni. Szó sincs a szakmai színvonal féltéséről. Az oktatók létszáma egy lassan csökkenő szám és nem lehet őket külföldről importálni.

Mi a pótóra?

A hatóság által minimálisan kötelező előírt óraszám feletti óra a pótóra. Pl. „B” (személygépkocsi) kategóriánál a 29. órát követő órák számítanak pótórának.

Az, hogy valaki mennyi idő alatt tudja elsajátítani az alapvető biztonságos közlekedéshez elegendő gépjárművezetői tudást, nagymértékben függ az illető egyéni adottságaitól. Itt is, mint az élet egyéb területein (sport, zene, tudományok, stb.) van, aki könnyen elsajátítja az önálló, biztonságos közlekedéshez való tudást, van, aki jobban megszenved vele.

Ezért nem lehet pontos választ adni arra a kérdésre, hogy mennyibe fog kerülni a jogosítvány, és mennyi időbe telik a megszerzése.

Az a korrekt, ha az autósiskola közli az alaptandíjat, az esetlegesen felmerülő pótórák díját és a járulékos költségeket. Ezek összessége teszi ki a jogosítvány árát, ami egyénenként nagyon eltérő.

Bánásmód

Alapelvünk a kölcsönös tisztelet, megbecsülés, őszinteség és a közös cél, a jogosítvány megszerzéséért való maximális együttműködés.

Rendkívül fontos számunkra, hogy az iskolával kapcsolatba kerülő ügyfelek elégedettek legyenek a kapott szolgáltatással.

Igyekszünk azt nyújtani, amit megígérünk, ha pedig ez nem mindig sikerül, tanulunk hibáinkból.

Nyáron, vagy télen tanuljunk vezetni?

Szerencsére a budapesti utak télen viszonylag rövid ideig csúszósak, többnyire jól járhatók. Nagy különbség nincs a téli és nyári vezetés között. Nálunk lehetőség van arra, hogy ha valaki fél a csúszós utaktól, akkor ha leesik az első hó vagy először csúszóssá válnak az utak, egy két óra befizetésével oktató segítségével gyakorolhatja a nehéz körülmények közötti vezetést és számtalan jótanácsot kap és technikai trükköket sajátíthat el.

Jó oktató, rossz oktató…

Egy oktató képességeinek a felméréséhez és értékeléséhez komoly szakmai ismeretek szükségesek. Ezt a feladatot látják el azok a szakemberek, akik jóváhagyják egy szakoktató képesítését, szaktudását és azok a szakfelügyelők, akik folyamatosan értékelik a munkánkat.

Ugyan így egy oktató sem kompetens annak eldöntésére, hogy egy tanuló alkalmas-e autóvezetésre vagy sem. Ehhez csak a Pályaalkalmasság Vizsgáló Intézetnek van joga és kellő felszereltsége, szaktudása.
Ezért csak azt lehet eldönteni, hogy egy tanuló és egy oktató tudnak-e együtt dolgozni a közös cél elérésének érdekében vagy nem. Az oktatók minden esetben arra törekszenek, hogy ez a közös együttműködés létrejöjjön. Ezt meghatározza nekünk a Szakmai Etikai Kódex is. De a legnagyobb jóindulattal és szakmai felkészültséggel sem sikerülhet ez minden esetben. Minden embernek más és más az értékítélete. Ebből fakad, hogy ugyanaz az oktató az egyik ember szemében zseniális, míg más szemében kevésbé szimpatikus.

Ilyenkor fel kell venni a kapcsolatot az iskolavezetővel és őszintén meg kell beszélni a problémákat. Egy tisztességes autósiskola vezetője minden esetben arra törekszik, hogy megoldást találjon.

Reméljük, hogy ezekkel az információkkal segítettünk önnek megérteni a rendszer működését.



Ajándék a regisztrált felhasználóinknak!

Ajándék regisztrált felhasználóinknak!




Ha szeretne értesítést kapni a következő tanfolyam időpontjáról vagy a jogosítvány megszerzésével kapcsolatos fontos változásokról, akkor kérem iratkozzon fel hírlevelünkre!

Vezetéknév:

Keresztnév:

E-mail cím:





autozone@freemail.hu Ügyfélszolgálat: Gyöngyösi Zoltán 06 20 332 6241